Program: C++ digitron(basic) - source code

Teme vezane za console/GUI programiranje u C/C++ jeziku
9 post(ov)a • Stranica: 1/1.

Program: C++ digitron(basic) - source code

PostPostao/la DexterTM » 16 ruj 2013, 22:47

Evo sad sam malo ušao u C++, da provjerim svoje osnove, da li su zahrđale i uz malu pomoć foruma da se sjetim nekih stvarčica napravio sam ovaj digitron.
Kod ulaska u sam program morate izabrati koju funkciju želite:
1. Sabiranje
2. Oduzimanje
3. Množenje
4. Djeljenje
Program je rađen pomoću switch naredbe.

A što se tiče ovog getch(); neka navika koju sam pokupio od profesora još u prvom razredu, jer on je koristio getch, koji navodno "izvlači" iz biblioteke conio.h. Želim čuti vaš savjet oko ove biblioteke, je li to korisna stvar, ili da se držim onog standardnog system("pause");.

Download:
Program: http://www.solidfiles.com/d/5071c652ca/
Source code: http://www.solidfiles.com/d/c1a51c210f/
Source code pastebin verzija: http://pastebin.com/FAHMnT6z

Volio bih čuti savjete i kritike.

Re: Program: C++ digitron(basic) - source code

PostPostao/la gagiD » 16 ruj 2013, 23:03

Fino si ovo odradio :)

A sto se tice getch()-a prvi put cujem , znam da na CodeBlocks ne treba ni system("pause"); ni bilo sta nego se sam zaustavi , tako da je to od kompajlera do kompajlera.

PostPostao/la DexterTM » 17 ruj 2013, 09:18

Hvala, polako pripremam update, sa malo "naprednijim" funkcijama u digitronu.

PostPostao/la Ramiz » 08 sij 2014, 22:17

Nasao sam ti problem(bug) kod digitrona. Predpostavljam da znas da dijeljenje nulom nema smisla, stoga stavljaj provjeru kod istoga... :)
slika

PostPostao/la tomRiddle » 26 sij 2014, 00:11

Pozdrav.

Imam nekoliko primjedbi na ovaj digitron, koje nisu toliko vezane za samo rješenje problema nego za upotrebu C++ programskog jezika. Moguće je uraditi mnogo bolji program sa praktično istim kodom.