Potrebna pomoc

Teme vezane za kreiranje osnovnih web stranica baziranih na HTML sintaksi.
8 post(ov)a • Stranica: 1/1.

Potrebna pomoc

PostPostao/la Pocetnik » 06 kol 2014, 12:32

Pozdrav svima na forumu, ja sam potpuni pocetnik sto se tice i programiranja i web dizajna. Pre 2-3 nedelje sam poceo da ucim HTML i CSS. Zavrsio sam onaj kurs na codeacademiji,procitao sve na w3school o HTML i CSS-u i pogledao sve one vase tutorijale na Youtubu. Danas sam odlucio da skinem notepad++ i da pokusam da napravim svoju prvu stranicu. Da naglasim da mi je manje vise sve jasno sto sam pogledao u tutorijalima i pretpostavio sam da ce sve ici po loju kad pokusam da napravim prvu stranicu. Plan mi je bio da napisem stranicu o nekoj izmisljenoj firmi koja se bavi nekretninama, gde bi ubacio sve sto treba da poseduje jedna web prezentacija firme(ponuda stanova, kontak itd). Medjutim naisao sam na gomilu problema. Evo krenucu redom sa pitanjima.
1. Zasto nece da mi ucitava ć,č iako kucam u head delu <meta charset="UTF-8" /> ?
2. Zasto nece da mi ucitava css fajl iako sam kucao <link rel="stylesheet" type="text/css" href="glavno.css" /> ?
3. Sta trebam da naucim da bih shvatio kako funkcionise povezivanje stranica tjs. kako da povezem neku sporednu stranicu sa glavnom tjs. da postavim link ka nekoj stranici, ali da ona ne vodi ka nekom url-u vec ka stranici koju sam takodje ja napisao u notepadu? I kako ubaciti sliku sa kompjutera da bude na stranici? Da li da sve to bude u jednom zajednickom folderu?

Stvarno sve ovo napisano zvuci svima vama koji ovo duze radite veoma tupavo, ali ja sam stvarno nov u ovome i stvarno imam ogromnu zelju i motivaciju da naucim sve o web dizajnu, posto bih voleo jednog dana da se bavim time. Imam 21 godinu i zavrsenu gimnaziju, znaci manje-vise pise mi se veoma crna buducnost ako ne pokusam nesto da uradim sa svojim zivotom, tjs. ako ne pokusam da naucim da radim nesto sto je trazeno na trzistu rada.